Wednesday 11 September 2013

my new job is....

boring...


                                                            image: from google



boring weh!!!
datang ofis, on pc, click google chrome..then, sign in fb sampai la ke petang.
5.25pm logged out semua, switch off pc 5.30pm sharp berambus balik..
hari-hari..
korang syok tak kerja macam ni?
kalau tanya aku, mula-mula seronok r.. ni nak masuk 2 bulan kat ofis baru..
nothing much to do here, x banyak case came in, verbal inquiries by banker pun kurang..
aduhai..
aku rindu...
-
-
-
-
pada kesibukan di tempat kerja lama dulu.. <ceh! blah r..rindu konon. bukan ko yang paling malas sekali ke nak bangun pagi pergi kerja..>

but the good thing is, aku asyik BW je..so macam-macam blog baru yang aku jumpa, macam-macam idea aku dapat. lagi-lagi on organizing thing..
hihihi.. x sabar nak apply ilmu organizing yang aku dapat masa stalked blog korang.
tetiba macam dapat inspirasi pula.. tunggu la aku masuk rumah baru <sewa je pun> hujung bulan ni..
inshaallah..

No comments:

Post a Comment