Friday 27 September 2013

Room divider untuk dijual





aku ada room divider yang nak dijual.. sayang oi nak jual.  masih elok, boleh refer gambar. gambar tu aku dah rotate tapi bila upload dalam blog die jadi macam ni pula.. asalkan boleh nampak, ko layankan je la ek.. nak jual sebab tak ada tempat nak letak kat rumah baru nanti. lagipun, aku tak tau dah macam mana nak deco rumah baru..serba serbi tak kena..dinding warna cream, tiles warna biru.. haru biru kepala otak aku..tu nanti aku up entri lain.. bila ntah, tunggu aku rajin

aku beli 3 tahun lepas, masa aku duduk condo kat Sg. Long. masa tu beli sekali dengan sofa. divider ni agak besar..sesuai la dengan kegunaan dia kan. aku letak betul - betul depan pintu masuk, so kalau ada orang kat luar memang tak berapa nak perasan bahagian dalam.

sayang sebenarnya nak jual. tapi disebabkan dah tak ada tempat lagi nak letak..aku redha je lah.. sentimental value ni ok.. antara perabut pertama yang aku beli hasil titik peluh sendiri..

kalau ada yang berminat, boleh tinggalkan comment.

ha, sebelum aku terlupa.. aku tak ada buat penghantaran ok..self pick-up untuk area Cheras, Bangi, Kajang & Putrajaya.. harga boleh bincang..

No comments:

Post a Comment